Jouw digitaal marketingplan in 100 dagen!
De wereld van de online marketing en communicatie is zeer complex en verdringt deels het traditionele marketingdenken. In deze workshop doet Bert Van Wassenhove de essentie van digitale marketing uit de doeken. Hij biedt een raamwerk dat duidelijkheid schept over hoe ver je precies staat met je strategie en welke stappen je kunt nemen om het volgende niveau te bereiken.
>> De juist kanalen op het juiste moment
De marketing mix heeft er een pak extra communicatiekanalen bijgekregen. Consumenten verwachten nu om altijd en overal vlot over alle nodige informatie te beschikken. Maar hoe ga je om met deze overvloed aan mogelijkheden en kanalen? Waarop zet je in en waarop niet? Met andere woorden: hoe creëer je een succesvolle marketingstrategie in deze context?
>> De juiste boodschap via het juiste kanaal
Bert Van Wassenhove, auteur van het boek ‘Een digitaal
marketingplan
in 100 dagen’, schept duidelijkheid in de wereld van marketing buzzwords en bezorgt je een duidelijk framework waarmee je zowel de juiste kanalen als de juiste boodschap voor jouw doel en
marketingplan
kan bepalen. Enkele topics die besproken zullen worden:
* Heb je nog wel een eigen website nodig?
* SEO of zoekmachineoptimalisatie
* Social media
* Meetbaar adverteren
* E-mailmarketing
* Marketingtechnieken voor startups en groeibedrijven
Deelnemers aan de workshop krijgen het boek 'Een digitaal
marketingplan
in 100 dagen' mee naar huis.
De workshop is voorbij, maar je kan wel nog steeds het boek kopen.