Direct To Consumer
Digitale kanalen geven rechtstreeks toegang tot de eindklant. Dat betekent meer marge voor de producent, maar ook een nieuw métier integreren in je bedrijf. Doen, of toch kiezen voor sterke partners?
Meer over direct to consumer
Founder van Studio AMA
Studio AMA is een broedplek voor een alternatief model binnen de mode industrie.
De afgelopen jaren heeft Baloise Group verschillende initiatieven ontwikkeld in de sector van woning- en vastgoedbeheer met de ambitie om verzekeringen te combineren met complementaire oplossingen die een antwoord bieden op de noden van klanten in deze context. Op die manier wil Baloise Group onmisbaar worden in het dagelijkse leven van haar klanten.
Eén van deze initiatieven was het opzetten van de Kickbox-campagne “Home”, met een oproep naar alle werknemers om bij te dragen tot de verwezenlijking van de ambitie van de Baloise Group in deze context.
Wie aan de slag gaat met onze Innovation Kit doorloopt 6 levels: inception, ideate, improve, investigate, iterate en infiltrate. Op cruciale momenten tijdens dit traject kan je op het team van THINK with people rekenen voor 3 intensieve online coaching sessies die inzichten bieden in hoe je het businessmodel, de storytelling en de pitch vormgeeft.
Verandering en transformatie gaan gepaard met onzekerheid. Daarom is het als organisatie belangrijk om op een gestructureerde manier te werk te gaan. Dat geeft een vorm van controle aan het top management, zorgt ervoor dat er geen essentiële onderdelen vergeten worden en biedt de medewerkers een perspectief.