Data Valorisation
Data is het nieuwe goud. Je IT partner heeft je alvast geleerd hoe je een goudmijn bouwt, maar hoe bouw je een relevant en duurzaam business model op basis van data?
Meer over data valorisatie
Roularta heeft ambitieuze plannen met de “Mijn Magazines” app en kan deze alleen maar realiseren als ze de jonge lezers tussen de 18 en 25 jaar mee aan boord krijgen. Gen Z, zoals deze groep consumenten wordt genoemd, worden de abonnees van de toekomst. Hoog tijd om innovatief en ondernemend na te denken over deze uitdaging, waarbij magazines en hun inhoud hybride worden aangeboden.
Deze zomer was Bert Van Wassenhove te gast bij BOEMM!. Hij ging het gesprek aan met Lieven Bonamie, CEO van BOEMM! en Zachary Saelens, CFO. Lieven en Zachary overtuigen door durven en doen.
Wie denkt aan ondernemen, mag niet enkel afgerekend worden op een handvol mainstream termen zoals innovativiteit en schaalbaarheid. Ondernemers en intrapreneurs moeten net de juiste bepalende factoren in handen krijgen waarmee zij het geschikte bouwmodel kunnen opzetten voor hun onderneming om zo tot een duurzaam business plan te komen.
Bij THINK with people willen we mensen inspireren en zorgen dat hype woorden zoals digitale transformatie, customer centricity, corporate venturing en grassroots innovatie betekenis krijgen. We willen wat onbereikbaar lijkt, transformeren naar een bron van motivatie.