Verkopen is maatwerk, wist je dat?

De ene is een geboren verkoper, terwijl de ander zich eerder op glad ijs voelt wanneer hij een gesprek voert met een potentiële klant. De ene pakt het zus aan, de andere doet het zo. Maar is de ene aanpak daarom beter dan de andere? Nee, helemaal niet. Elke verkoper heeft zijn eigen stijl. Het komt erop aan om jouw stijl te vinden en die te perfectioneren.

Meer lezen
Zo maak je je content relevant

Maak je geen illusies: als je je online content goed wil aanpakken, dan heb je daar tijd voor nodig. Tijd die je vaak niet hebt, want je website is beslist niet het enige dat je aan je hoofd hebt. Om je te helpen om tussen al je andere werk door toch een relevant en coherent verhaal uit te bouwen, geven we je graag een handvol eenvoudige, maar handige tips en wat food for thought.

Meer lezen
Think With People geeft workshops tijdens Health Ramp Up

Wie op innovatieve ideeën voor de gezondheidssector broeit, heeft vast al eens gehoord van Het 'Health Ramp Up'-programma. Dat is een intensieve bootcamp van het Blue Health Innovation Center die HealthTech start-ups in amper vier maanden klaarstoomt om het essentiële startkapitaal voor hun plannen op te halen. Niet altijd een simpele opdracht en daarom gooien we bij Think With People graag ook onze expertise in de strijd om de startende ondernemers van Health Ramp Up te helpen. Sara Rachdi, onze expert storytelling, is één van de coaches binnen het programma.

Meer lezen
Leren uit andermans fouten: 5 PR-acties die compleet de mist in gingen

There's no such thing as bad publicity. Vrij vertaald: slechte reclame is ook reclame. Het is een uitspraak die je in marketingkringen wel vaker hoort. Er valt wat voor te zeggen, want ook al kom je er als onderneming niet goed uit, er wordt wel over je gepraat. En is dat niet het belangrijkste? Dat er over je gepraat wordt?

Het is alleszins voer voor discussie. Enerzijds vergeten mensen snel wat er over je gezegd wordt. De negatieve boodschap ebt op termijn weg en enkel je naam blijft hangen. Anderzijds zorgen de digitale tijden ervoor dat er niets meer verloren gaat. Als er een negatieve sfeer rond je onderneming hangt, dan is het tegenwoordig vrijwel onmogelijk om die nog weg te krijgen. Want eens het internet er lucht van krijgt, dan gaat het nieuws rond als een lopend vuurtje. Daar zullen Facebook, Twitter en Instagram wel voor zorgen.

Public relations die volledig de mist ingaan en je blijven achtervolgen? Deze vijf bedrijven kunnen erover meespreken.

Meer lezen