Partnerships
Groeien kan ook door samen te werken met anderen in ecosystemen of andere partnerschip modellen. Hoe bouw je een werkend ecosysteem uit en zorg je voor win-win partnerships?
Meer over partnerships en collaboration
Roularta heeft ambitieuze plannen met de “Mijn Magazines” app en kan deze alleen maar realiseren als ze de jonge lezers tussen de 18 en 25 jaar mee aan boord krijgen. Gen Z, zoals deze groep consumenten wordt genoemd, worden de abonnees van de toekomst. Hoog tijd om innovatief en ondernemend na te denken over deze uitdaging, waarbij magazines en hun inhoud hybride worden aangeboden.
Founder van Studio AMA
Studio AMA is een broedplek voor een alternatief model binnen de mode industrie.
5G is veel meer dan sneller internet op je gsm, sommigen spreken zelfs van een nieuwe paradigma shift. Volledig nieuwe technologie, meer bandbreedte, lagere latency en de mogelijkheid om massaal veel meer toestellen te verbinden zorgen voor een pak nieuwe opportuniteiten.
Hanteer deze 8 basisvoorwaarden en geef een boost aan jouw innovatie aanpak.
Samenwerken met startups of corporate venturing vraagt een gestructureerde aanpak. Met deze 6 succesfactoren heb je een concreet stappenplan in handen om je innovatie te boosten door win-win relaties te ontwikkelen met innovatieve ondernemers.
Binnenkort zet JUUNOO haar eerste stappen in het buitenland. Het team zal het komende jaar groeien met 25 extra mensen verdeeld over het hoofdkantoor en verschillende internationale locaties. Hoe zorg je ervoor dat jouw bedrijf en vooral je team klaar is voor de volgende sprong?
Veel ondernemingen zijn volop bezig met de, zowel negatieve als positieve impact van de Covid-crisis te beheren. Sinds het begin van 2021 zien wij ook meer en meer bedrijven die versneld hun pre-corona strategie diepgaand herevalueren. Zij zien in dat de bedrijfsvoering maar ook de markt en de verwachtingen van de consument voorgoed veranderd zijn door Covid en zoeken uit hoe zij zich in deze nieuwe context best herpositioneren of heruitvinden.
Economische relance, transformatie naar een digitale en meer duurzame economie, de overheid als helpende hand om via subsidies richting te geven aan de werking van onze economie. Het zijn allemaal onderwerpen die voor de nodige discussie zorgen in parlementen, in columns en op sociale media.
Verandering, innovatie, transformatie, … deze woorden zijn nog nooit in onze geschiedenis zo vaak in de mond genomen door managers, ondernemers, beleidsmakers, opiniemakers en consultants.